loading...

خريد ساعت هوشمند

ساعت هوشمند

بازدید : 175
11 زمان : 1399:2

مدت زمان زيادي است كه ساعت هوشمند سامسونگ گير اس 3 وارد بازار شده است و پس از آن نسل‌هاي بعدي اسمارت واچ‌هاي سامسونگ عرضه شده‌اند. با اين وجود افراد زيادي هستند كه هنوز به خريد اين ساعت هوشمند سامسونگ علاقه دارند. علاوه بر اين با امكان خريد بند گير اس 3، ديگر نگراني‌هاي كاربران از بابت سبك و مدل نيز راحت شده است، چرا كه مي‌توانند هر شكلي كه مي‌خواهند به ساعت هوشمند خود بدهند. سامسونگ اين امكان را فراهم كرده است كه كاربران با خريد بند سيليكوني S3 بتوانند تنوع خاصي به اين ساعت هوشمند خود بدهند. خريد بند سيليكوني ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 به عنوان جايگزين بند اصلي ساعت، يك انتخاب خاص و در عين حال مناسب براي دارندگان اين ساعت است. علاوه بر اين امكان خرابي و فرسودگي بند سيليكوني اس 3 پس از مدتي وجود دارد، از اين رو انتخاب و خريد يك بند با طراحي زيبا و با دوام بالا و تعويض آن با بند اصلي مي‌تواند يك راه‌حل آسان و در عين حال سودمند براي كاربران باشد. بند سيليكوني ساعت هوشمند Gear S3 مجهز به پين ضامن‌دار است كه نصب و جداسازي آن را بسيار سريع و آسان مي‌كند. كاربران مي‌توانند با خريد بند سيليكوني اس ۳، به راحتي و بدون نياز به تجربه قبلي و هيچ ابزار اضافه‌اي اين بند را بر روي ساعت خود نصب كرده و يا از آن جدا كنند. بند رنگي سامسونگ گير اس 3 داراي قفل سگكي فلزي است كه از استيل ضد زنگ و رنگ ثابت ساخته شده است؛ اندازه بند نيز مانند بيشتر بندهايي كه قفل سگكي دارند در بازه نسبتا بزرگي قابل تغيير است. به علت طراحي شيك و رنگ‌بندي متنوع، خريد بند سيليكوني گير اس 3 (Gear S3 Bands Silicone in Amazon) معمولا به كساني كه به استايل‌هاي غيررسمي و ورزشي علاقه دارند توصيه مي‌شود.

كاربران مي‌توانند با خريد بند سيليكوني اس ۳ سبك و استايل مورد نظر خود را بر روي ساعت پيدا كنند. تنوع زيادي در بندهاي اس 3 وجود دارد. قيمت بند سيليكوني ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 در مقايسه با بندهاي چرمي در بازه پايين‌تري قرار دارد كه اين اختلاف قيمت مي‌تواند به علت تفاوت ارزش مواد اوليه اين دو نوع بند و هم‌چنين محدوديت بندهاي سيليكوني در استفاده براي استايل‌هاي مجلسي و غيررسمي باشد. سيليكون در برابر آب مقاوم بوده و در صورت قرار گرفتن مجاورت آب و رطوبت دچار فرسودگي نمي‌شود؛ بنابراين براي كساني كه فعاليت ورزشي، به خصوص ورزش‌هاي آبي انجام مي‌دهند انتخاب بسيار خوبي خواهد بود. اين بند همانطور كه از نامش پيداست از مواد اوليه سيليكون نرم توليد شده است و مانند ساير محصولات سيليكوني از انعطاف بالا و وزن بسيار پاييني برخوردار است؛ اين ويژگي‌ها اين بند سيليكوني را به بندي بسيار راحت تبديل كرده است كه كاربر هنگام استفاده مداوم از آن، بر روي مچ دست خود احساس عدم راحتي و سنگيني نخواهد كرد. تنوع بندهاي موجود در بين گزينه‌هاي خريد لوازم جانبي لوازم جانبي ساعت هوشمند به كاربران امكان مي‌دهد متناسب با سليقه و استايل دلخواه خود و هم‌چنين در نظر گرفتن فاكتور مهم قيمت بند، دست به انتخاب مناسب‌ترين بند براي اسمارت واچ خود بزنند. خريد و انتخاب بند نيازمند شناخت ويژگي‌هاي بند و مقايسه كيفيت، ارزش خريد و قيمت آن با ساير محصولات مشابه موجود در بازار است. قيمت بند سيليكوني Gear S3 در مقايسه با بندهاي فلزي در بازه پايين‌تري قرار دارد. بندهاي سيليكوني از جمله بندهاي متنوع موجود در بين گزينه‌هاي خريد لوازم جانبي سامسونگ Gear S3 به شمار مي‌روند كه از محبوبيت بسيار بالايي برخوردارند.

بازدید : 229
11 زمان : 1399:2

برند نوظهور «iLife» يك گجت هوشمند با قابليت‌هاي جالب و كارآمد به نام ساعت هوشمند آي لايف مدل iLife Zed Watch C را كه داراي قيمتي مناسب مي‌باشد را روانه‌ي بازار كرده است. اين محصول با گوشي‌هاي اندرويدي با نسخه سيستم‌عامل اندرويد 4.3 و بالاتر سازگار است به راحتي سينك مي‌شود و با توجه به برخورداري ساعت هوشمند آي لايف مدل iLife Zed Watch C از ميكروفون و اسپيكر داخلي امكان برقراري تماس و يا پاسخ دادن به تماس‌هاي ورودي را به شما مي‌دهد. اين ساعت با نمايشگر ال‌سي‌دي 1.54 اينچي، حساسيت لمسي قابل قبول، رزولوشن صفحه نمايش 240x240 پيكسل و تراكم پيكسلي 220، وضوح تصوير نسبتا خوبي نسبت به ساعت‌هاي رقيب براي كاربر ايجاد مي‌كند. صفحه مربعي اين ساعت هوشمند با بدنه فلزي نقره‌اي رنگ در كنار بند لاستيكي، تركيبي زيبا و شيك ايجاد كرده‌است و به خوبي روي مچ دست مي‌نشنيد و كاربر احساس راحتي خود را از دست نمي‌دهد. اين ساعت هوشمند از كارت حافظه نيز پشتيباني مي‌كند و امكان ضبط صدا و مشاهده تصاوير و ليست فايل‌هاي موجود در كارت حافظه را در اختيار كاربر مي‌گذارد. با خريد ساعت هوشمند آي لايف مدل iLife Zed Watch Cنه تنها امكان مكالمه تلفني و ارسال و پاسخ دادن به پيامك را خواهيد داشت، بلكه مي‌توانيد تمام نوتيفيكيشن‌هاي گوشي متصل به ساعت را نيز مشاهده كنيد. هر زمان اعلاني از تلگرام، واتس‌اپ يا ديگر اپليكيشن‌هاي گوشي شما در نوار اعلان گوشي ظاهر شود، آن را روي ساعت هوشمند نيز دريافت مي‌كنيد. البته دريافت اين اعلانات قابل شخصي‌سازي است و مي‌توانيد دريافت آن‌ها را محدود به برخي از اپليكيشن‌ها بكنيد. همچنين اپليكيشن اختصاصي «Fundo Companion»‌ براي مديريت بهتر تنظيمات گوشي توسط آي لايف طراحي شده و بر روي گوشي‌هاي هوشمند قابل نصب است. از قابليت‌هاي ديگر ساعت هوشمند آي لايف مدل iLife Zed Watch C مي‌توان به امكان نصب سيم‌كارت مجزا اشاره كرد كه به عنوان يك‌ Watch Phone‌ يا ساعت تلفني مستقل عمل ‌مي‌كند و امكان برقراري تماس تلفني مستقل را به شما مي‌دهد. امكان مديريت آهنگ در حال پخش روي تلفن همراه و برخورداري از سنسورهايي نظير پايش وضعيت خواب، شمارش گام‌ها، ثبت مسافت طي‌شده، محاسبه كالري مصرفي كه در اغلب ساعت‌هاي هوشمند پشتيباني مي‌شود و در عين حال مناسب‌بودن قيمت ساعت هوشمند آي لايف زد واچ سي نسبت به ساعت‌هاي هم‌رده، اين ساعت را به يك گزينه مقرون ‌به‌صرفه تبديل كرده‌است. ساعت هوشمند آي لايف سي به آيفون نيز متصل مي‌شود اما با توجه به محدوديت‌هاي سيستم‌عامل iOS، تنها امكان كنترل تماس‌ها روي آيفون وجود خواهد داشت. در مجموع اگر قصد صرف هزينه بالا براي يك ساعت هوشمند نداريد با خريد ساعت هوشمند آي لايف مدل iLife Zed Watch C از امكاناتي كه براي استفاده روزمره مورد نياز است بهره‌مند خواهيد شد و كيفيت و كارايي اين گجت شما را نااميد نخواهد كرد.

بازدید : 201
11 زمان : 1399:2

در حال حاضر يكي از بزرگ‌ترين كمپاني‌هاي فعال در حوزه ساعت‌هاي هوشمند است و در آن شكي نيست. پرچمدار نسل جديد ساعت‌هاي اين كمپاني با نام Gear S3 Frontier SM-R760 در حالي معرفي و عرضه مي‌باشد كه در مقايسه با نسل قبلي با به روز رساني‌هاي مثبت خوبي همراه شده است. افزايش چشم‌گير حافظه رَم در ساعت Gear S3 Frontier موجب تسريع در بارگذاري و اجراي اپليكيشن‌هاي اين ساعت مچي هوشمند سامسونگ شده است. در بخش نرم‌افزاري، سامسونگ سيستم عامل اختصاصي خود يعني تايزن را براي ساعت مچي هوشمند Gear S3 Frontier SM-R760 درنظر گرفته است. طراحي اسپورت، قابليت‌هاي متعدد و همچنين به‌روزرساني‌هاي سامسونگ به اين اسمارت‌واچ‌ جلوه‌اي جذاب بخشيده است. ساعت هوشمند سامسونگ Samsung Gear S3 Frontier از ابعاد بزرگ‌تري نسبت به نسخه قبلي خود برخوردار مي‌باشد. همچنين تجهيز ساعت به GPS داخلي موجب شده تا كاربران بتوانند بدون دسترسي به گوشي همراه خود به مكان‌يابي مقصد‌هاي خود بپردازند. وجود چرخونه يا bezel گردان كه از نسل قبلي به طراحي اين ساعت‌ها اضافه شده است، كاربرد‌هاي فراواني براي كاربر به همراه خواهد داشت. سامسونگ توانسته با اهتمام به حل اين مشكل، ظرفيت باتري را از 250 در نسخه قبلي به 380 ميلي‌آمپر ساعت برساند. اين ميزان ظرفيت باتري انرژي مورد استفاده براي ساعت را به صورت معمول 3 روز و در حالت ذخيره‌سازي تا 4 روز تامين مي‌كند. بدون ترديد وجود دو دكمه فيزيكي در كنار اين چرخونه كار با اين ساعت مچي هوشمند اسپورت را آسان‌تر مي‌كند. در بسته‌بندي محصول علاوه بر بند لاستيكي فابريك كه داراي طرح نقطه برجسته مي‌باشد، يك بند با سايز كوچك‌تر نيز درون جعبه قرار مي‌گيرد. طبق معمول سامسونگ از صفحه نمايش اختصاصي Super AMOLED خود در ساخت اين ساعت استفاده كرده است. اين نمايشگر 1.3 اينچي توسط شيشه +Gorilla Glass SR كه براي اولين بار در ساعت‌هاي هوشمند استفاده شده، محافظت مي‌شود. تمامي منوها و ويجت‌ها به راحتي توسط رابط كاربري سامسونگ قابل مديريت مي‌باشند. وجود واچ‌فيس‌هاي متنوع نيز براي كاربران جالب توجه خواهد بود. با به‌روزرساني‌هاي انجام شده بر روي اپليكيشن Gear S، كاربران گوشي‌هاي آيفون كه انتظار زيادي براي جفت‌سازي دستگاه خود با ساعت‌هاي هوشمند سامسونگ كشيده بودند، توانايي اين مهم را بدست آورده‌اند. وجود اپليكيشن‌ سلامت اختصاصي S-Health همانند نسخه‌هاي قبلي ساعت قابليت‌هاي زيادي را در اين زمينه براي كاربران فراهم مي‌كند. ظرفيت باتري يكي از نقاط ضعف هميشگي ساعت‌هاي هوشمند بوده است؛ وجود سنسور‌هاي كامل و متنوع از جمله سنسور شتاب سنج، ژيروسكوپ، سنجش نور محيط، گام شمار و شمارنده ضربان قلب، صفحه نمايش با وضوح بالا و ظرفيت باتري قابل توجه، خريد ساعت هوشمند سامسونگ Samsung Gear S3 Frontier را نه تنها براي علاقه‌مندان به گجت‌هاي پوشيدني بلكه براي اكثر كاربران گوشي‌هاي هوشمند سازگار با اين ساعت جذاب كرده است.

بازدید : 152
11 زمان : 1399:2

از آنجا كه محبوبيت گجت‌هاي پوشيدني در ميان كاربران با افزايش چشمگير همراه بوده است، كمپاني هواوي نيز اقدام به طراحي ساعت‌هاي هوشمند خود با سيستم‌عامل اندرويد وِر گرفت. اين اسمارت واچ با نام تجاري Huawei Watch با طراحي كلاسيك خود توانسته علاقه‌مندان به ساعت‌هايي با ظاهري رسمي‌ و فرمال را به خود جلب كند. ساعت هوشمند هواوي Huawei Watch 42mm Stainless Steel داراي صفحه نمايش 1.4 اينچي از نوع AMOLED مي‌باشد كه با وضوح تصوير 400x400 پيكسلي خود كيفيت بالايي را از اين حيث ارايه مي‌دهد. كاربران گوشي‌هاي سيستم عامل اندرويد با نسخه 4.3 به بالا و گوشي‌هاي آيفون با نسخه iOS 8.2 به بالا توانايي همگام‌سازي با اين ساعت هواوي را دارا مي‌باشند. طراحان هواوي با درنظر گرفتن يك باتري 300 ميلي‌آمپري خيال كاربران را از بابت شارژدهي مناسب ساعت هوشمند هواوي Huawei Watch Stainless Steel راحت كردند. وجود فناوري بلوتوث و شبكه Wi-Fi راه‌هاي ارتباطي اين گجت پوشيدني با گوشي كاربران را فراهم كرده است. سيستم عامل Android Wear وظيفه مديريت نرم‌افزاري اين ساعت را برعهده دارد. با كشيدن صفحه به كناره‌ها، دسترسي به بخش‌هاي تنظيمات، نوتيفيكشن‌ها و اپليكيشن‌هاي ساعت ممكن خواهد شد. وجود اپليكيشن‌هاي Fit و Fitness Tracking تمامي فعاليت و برنامه‌هاي ورزشي كاربر را به خوبي مديريت خواهد كرد. چيپست APQ8026 شركت كوالكام وظيفه انجام عمليات پردازشي ساعت را به عهده خواهد دارد؛ همچنين 512 مگابايت رم و 4 گيگابايت حافظه داخلي براي بخش مموري در نظر گرفته شده است. جنس بدنه و بند اين ساعت از استيل آبديده است؛ بعد از قرارگيري اين ساعت مچي هوشمند بر روي مچ احساس بالارده بودن اين محصول به خوبي به كاربر منتقل مي‌شود. اين ساعت هوشمند فلزي هواوي با دارا بودن استاندارد IP67 ويژگي ضد آب و ضد گرد و غبار بودن را دارا مي‌باشد. خريد ساعت هوشمند هواوي Huawei Watch 42mm Stainless Steel با توجه به سبك و سياق طراحي و همچنين برخورداري از سيستم عامل اندرويد، پيشنهاد مناسبي براي علاقه‌مندان به گجت‌هاي پوشيدني با استايل كلاسيك مي‌باشد.

بازدید : 207
11 زمان : 1399:2

بعد از پشت سر گزاشتن آزمون و خطاهاي فراوان در بازار گجت‌هاي پوشيدني و كسب تجربه‌ي كافي، غول كره‌اي در طراحي نسل جديد ساعت‌هاي هوشمند پرچمدار خود توانسته محصولي كامل‌تر و رقيبي سرسخت براي ديگر ساعت‌هاي هوشمند بالارده معرفي و عرضه كند. سومين نسل از اسمارت واچ‌هاي سامسونگ در دو نسخه اسپورت و كلاسيك طراحي شده است. بندهاي چرمي، بدنه نقره‌اي رنگ و ظاهر كلاسيك‌تر بدنه، وجه تمايز ساعت هوشمند سامسونگ Samsung Gear S3 Classic با ديگر همتاي خود مي‌باشد.با توجه به ضعف باتري اكثر ساعت‌هاي هوشمند كه يك معضل اساسي در طراحي تمامي ساعت‌هاي هوشمند بوده است، طراحان اين محصول با افزايش ظرفيت باتري از 260mAh به 380mAh اين نقطه ضعف را از بين برده‌اند؛ به تعبير ديگر ساعت سامسونگ Gear S3 كلاسيك در حالت معمولي تا 3 روز بدون شارژ مجدد قابل استفاده خواهد بود. از مهم‌ترين به‌روزرساني‌هاي سخت‌افزاري سامسونگ تجهيز اسمارت واچ Gear S3 Classic به GPS داخلي مي‌باشد. به اين ترتيب كاربران براي مكان‌يابي مقصد مورد نظر خود ديگر نيازمند به گوشي‌هاي همراه خود نخواهند بود. در بخش پردازنده، وجود چيپست اگزينوس 7270 در كنار افزايش قابل توجه حافظه رَم در اجراي روان و بي‌دردسر تمامي اپليكيشن‌ها موثر بوده است. سامسونگ با تعبيه چرخونه گردون (rotating bezel) در كنار دو دكمه فيزيكي دسترسي به منو و اپليكيشن‌هاي اين ساعت مچي هوشمند را بسيار راحت كرده است. اپليكيشن‌ سلامت S-Health در كنار انواع سنسور‌هاي كاربردي به ثبت دقيق و هوشمندانه اطلاعات مربوط به فعاليت بدني كاربر مي‌پردازد. سيستم عامل اختصاصي سامسونگ يعني تايزن وظيفه مديريت بخش نرم‌افزاري ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 Classic SM-R770 را برعهده دارد. وجود واچ‌فيس‌هاي فراوان علاوه بر بند‌‌هاي متنوع، توانايي شخصي‌سازي خوبي براي ظاهر ساعت فراهم مي‌كند. پس از درخواست‌هاي فراوان كاربران گوشي‌هاي آيفون، سامسونگ بالاخره اپليكيشن Gear S را به منظور امكان جفت‌سازي ساعت‌هاي هوشمند سامسونگ با اين گوشي‌ها را عرضه كرد. بدين ترتيب حتي كاربران گوشي‌هاي آيفون با سيستم‌عامل iOS نسخه 9 يا بالاتر مي‌توانند از ساعت Gear S3 Classic بدون محدوديت خاصي استفاده كنند. صفحه نمايش 1.3 اينچي Super AMOLED اين ساعت هوشمند كه مجهز به شيشه +Gorilla Glass SR مي‌باشد در كنار وضوح 370×370 پيكسلي، از ديگر نقاط برجسته طراحي اين اسمارت واچ مي‌باشد. با توجه به طراحي يكپارچه در كنار وجود ويژگي‌هاي فوق، خريد ساعت هوشمند سامسونگ Samsung Gear S3 Classic انتخابي مناسب براي استفاده از يك ساعت خوش‌استايل با امكانات هوشمند خواهد بود.

بازدید : 181
11 زمان : 1399:2

ساعت‌ هوشمند يا همان اسمارت‌ واچ‌ را مي‌توان بزرگترين عضو از خانواده گجت‌هاي پوشيدني قلمداد كرد كه توانسته به مقبوليت خوبي در بين كاربران گوشي‌هاي هوشمند دست يابد. اين گجت‌ها كه برخلاف تصور عموم از پيشينه تقريبا برابري با گوشي‌هاي هوشمند برخوردارند، با ورود كمپاني‌هايي همچون گوگل، سامسونگ، سوني و اپل پيشرفت‌هاي چشم‌گيري داشته‌اند. از سري محصولات اين دسته ميتوان به خريد ساعت هوشمند سامسونگ ، خريد ساعت هوشمند هواوي ، خريد ساعت هوشمند سوني ، ساعت هوشمند شياوومي ، خريد ساعت هوشمند اپل واچ ، ساعت هوشمند ال جي و ساعت هوشمند ايسوس است.از نقطه نظر طراحي بايد گفت كه ساعت هوشمند سامسونگ از فرم دايره‌اي شكل بهره مي‌برد و از سبك طراحي كلاسيك و شبيه به ساعت‌هاي معمولي بهره مي‌برد كه براي استفاده در هر موقعيت و زماني مناسب مي‌باشد. به طوري كه ساعت‌ مچي هوشمند امروزه قابليت‌هاي خيره كننده‌اي را براي كاربران به ارمغان آورده‌است و گاها توان پردازشي اين دستگاه با گوشي‌هاي هوشمند پايين‌رده برابري مي‌كند. گوگل با معرفي سيستم عامل “اندرويد وير” يا “Android Wear” در سال 2014 مسير را براي ديگر سازندگان گوشي‌هاي هوشمند براي ورود به اين بازار هموار كرد. به طوري كه هم‌اكنون كمپاني‌هاي به‌نام هواوي، سوني، ايسوس، موتورولا و ال‌جي چندين نسل از اسمارت واچ‌هاي خود را طراحي و عرضه كرده‌اند. سامسونگ برخلاف روند گوشي‌هاي هوشمند خود ترجيح داده از سيستم‌عامل اختصاصي تايزن براي ساعت‌هاي خود استفاده كند. اپل نيز طبق معمول پس از كسب اطمينان از آينده اين محصولات و با تاخير اقدام به طراحي ساعت‌هاي هوشمند با سيستم‌عامل اختصاصي WatchOS كرد. تمامي اين ساعت‌هاي هوشمند پس از جفت‌سازي با گوشي‌هاي هوشمند (و گاها بدون نياز به اين مرحله) اكثر امكانات گوشي‌هاي ميزبان را در اختيار كاربران قرار مي‌دهند. همچنين كنترل فعاليت‌هاي ورزشي و روزمره، نمايش نوتيفيكيشن‌هاي گوشي، امكان برقراري تماس و پاسخ و چندين مورد ديگر جذابيت ساعت مچي هوشمند را بيشتر كرده‌اند. لازم به ذكر است مساله ارزش خريد ساعت هوشمند يكي از بحث‌هاي داغ در بين كاربران اين محصولات مي‌باشد. گاها عدم ارايه امكانات جديد و طول عمر پايين باتري برخي از اين محصولات خريداران را نااميد مي‌كند. اما در سوي مقابل كاربراني كه به يكپارچه‌سازي گجت‌هاي هوشمند علاقه‌مند هستند، ساعت‌هاي هوشمند را گجتي كاملا كاربردي مي‌دانند. اما آنچه كه مسلم است، اسمارت واچ‌ها هنوز در ابتداي راه قرار دارند و گاها ارزش خريد و قيمت ساعت هوشمند معقول به نظر نمي‌آيد، ولي با گذشت زمان و توسعه ملزومات جايگاه اين گجت پوشيدني در بازار در حال تثبيت است.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 222
  • بازدید کلی : 4475
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی